Lívance z ovesných vloček bez mouky

Dobré ráno všem! Dnes jsem si k snídani vyrobila úplně skvělé lívance, takže by bylo škoda, se s vámi nepodělit o recept. Když už hřeším, tak ráno, protože si říkám, že to aspoň stihnu za den spálit. :-D Takže lívance sice zdravé, ale s nutellou (omnomnom, nikdy tě neopustím!).
Ingredience, které umixujeme tyčovým mixérem:
(množství zhruba na 10 menších lívanečků)
  • 1 banán
  • 2 vejce
  • 4 lžíce ovesných vloček
  • trochu javorového sirupu či medu (nemusí být)
Poté na pánvi pečeme do zlatova - já pekla na teflonové bez oleje.
Nakonec jsem pomazala nutellou a obložila dalším banánem.
Skvělá a zdravá (o nutelle nemluvím :D) snídaně.

Krásný den všem, Lenka

P.S. Pokud byste mě chtěli sledovat na instagramu, tak můžete zde.

Komentáře

  1. Tyhlety lívance mám tady ráda, často je dělám :-) Ani nepotřebuju ten sirup, banán to dost osladí :-)
    A zkus avokádovou nutelu - avokádo s kakaem, burákovým máslem a nějakým sladidlem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají skvěle :-)
    A avokádová nutella je fakt dobrá, vyzkoušej :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, děkuji!

Oblíbené příspěvky