Čokoládová ovesná kaše s banánem

Dnes jsem si udělala tak božskou snídani, že se o ni s vámi musím podělit. Poslední dny přidávám samé recepty. :-D Ale tech není nikdy dost a tento opravdu stojí za to! Můj první pokus s ovesnou kaší moc dobře nedopadl, nebyla to kaše, spíš takové ovesné žmolky. :-D Nebála jsem se a šla jsem do toho znova a tentokrát se kašička povedla, mňam. :-)




Vločky jsem namočila už včera večer do mléka v poměru půl hrnku vloček a 1 a 1/3 hrnku mléka. Byla toho docela kupa, myslím, že příště si vystačím s menším množstvím. :-D

Ráno jsem nabobtnalé vločky dala do většího hrnce a zapla sporák na poloviční plamen (vařím na plynu). Chvílema jsem promíchávala a až začla kaše houstnout a jakoby se vařit, tak jsem plamen zmírnila na ten nejmenší a za stálého míchání vařila asi ještě 5 minut. Dohromady tedy nějakých 10 minut. Před koncem jsem do kaše hodila 6 kostiček čokolády, promíchala a přisypala slunečnicová semínka.
Nakonec jsem kaši vyklopila do misky, pokladla půlkou banánu (doporučuji celý, půlka je málo, ale já víc neměla :-D) a dala na vrch kousíček másla. Zamíchala a užívala si tu úžasnou chuť! :-D

Čokoládu jsem použila tmavou nugátovou BIO a dokonce fare trade. Je výborná, kupuju ji v BIO obchůdku v Arkádách, ten vám můžu doporučit, mají tam opravdu velký výběr všemožného zboží. :-)

Jak vaříte ovesné kaše vy? Já jsem v nich úplný nováček, popravdě jsem je nikdy nesnídala a teprve se učím a budu zkoušet nové variace. :-)


Komentáře

  1. Na mě je kaše moc náročná, kort na intru :D O víkendech si jí ráda dopřeju, ale v týdnu mi musí stačit cheba s burákovým máslem a banánem, nebo tuna mléčného výrobku s alší tunou mých mixit vloček :-D
    Každopádně ta nugátová čokoláda, to musí bejt mňamka! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trošku zdlouhavější, ale výsledek stojí za to. :-D Je fakt, že častěji snídám jak píšeš - mixit s mlékem, ale možná je to tím, že jsem kaše nějak dřív moc nevařila, teď plánuju tak jednu do týdně aspoň udělat a zkoušet nové a nové variace. :-) Čokoláda je nejlepší, budu muset zajít pro další tabulku (sakra). :-D

      Vymazat
  2. Ovesná kaše je um mně rutina , jím ji každé ráno nedovedu si bez ní den vůbec představit je to fajn na rozjezd já přidávám skořici je dobrá a snižuje GI,podporuje trávení a snižuje krevní tlak, dále různá semínka třeba lněné přes noc namočené.Je dobré měnit druhy vloček nebo si udělat kaši z jiné obiloviny třeba mé oblíbené jáhly nebo pohanka, z obilovinou je dobré střídat i "mléka" mandlové,amarantové,quinové atd. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, s tou skořicí to zkusím! :) Tahle u mě teď ale naprosto vede a až se jí "přejím" tak určitě vyzkouším i jiné kašičky - plánuju rýži, krupici a pak tvoje zmíněné jáhly a pohanku. No mňam. :D

      Vymazat
  3. Ahoj,já si vločky ani přes noc nenamáčím, prostě do hrnce nasypu, zaleju mlíkem a vařím tak dlouho podle toho,jakou chci konzistenci.:) Mně chutná kaše bud´ posypaná skořicí a kakaem,trošku másla na to,nebo varianta s ovocem - i kompotovaným, např. meruňky,švestky.. a taky trochu kakaa:)*Baru

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj =)
    Jelikož ráno věčně nestíhám a na VŠ kolejích se mi ráno vařit kaše moc nechce, naučila jsem se ji dělat v mikrovlnce =)
    Do mističky dám cca 6 polévkových lžic drcených ovesných vloček, zaleju mlékem (cca 0,5 cm nad vločky) a strčím do mikrovlnky. Každá mikrovlnka má jiný výkon (doma kaši mikrovlním 5 minut, tu na kolejích jen 3 na stejný výkon)-a když jsem u cizí mikrovlnky, tak ji prostě po chvilce vyndám a promíchám a znovu dám do mikrovlnky než mi kaše nezhoustne na požadovanou konzistenci.
    No a po úplném zhoustnutí do ní nasypu trochu skořice, dám lžičku medu a nakrájím banán-a je to ta nejlepší snídaně =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dnes ráno jsem zkusila a opravdu je báječná, díky za tip :))

      Vymazat
    2. Není za co, jsem ráda že jsem mohla předat své "moudro" dál a hlavně jsem ráda, že chutnalo =)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, děkuji!

Oblíbené příspěvky